miercuri, 29 iunie 2016

Rendez vous cu Sabin Gherman


Era o zi obișnuită pe la jumatatea lui aprilie (14-15 ale lunii). Mă dădeam pe Facebook, nici nu mai știu ce făceam. Probabil ceva legat de radio. În urmă cu ceva vreme dădusem accept cererii de prietenie unui anume Sabin Draggy din Mediaș, care părea ca are mulți prieteni în comun cu mine precum si interese (rock, metal, concerte etc). Pe profil omul avea multe selfi-uri, din cand în cand și cu cate o duduie. Un profil de narcisist, la fel ca multe altele care populeaza Facebook-ul. Nimic ieșit din comun.

În acea zi am văzut ca postase ceva care anunța un video (nu șitu cu ce): salutare omuleti din lista mea. in juma de ora, asa pe la vreo 6 jumate fac episod si filmez pe omegle. ne intalnim acolo? puneti la interese draggy ! ne vedem! Whatever, scrolling down...

Se deschide o casuță de dialog: hey ce faci? Mă întreabă Sabin Draggy. Nu sunt hateriță, cel putin nu de la prima replică, așa că răspund: salut. ok, pe net... aveai un video undeva? ca am vazut anuntul si nu stiu unde sa caut (lol)

Se fâstâcește, parcă nici nu știe despre ce vorbesc. Mă rog, trec peste moment. Mă întreabă dacă vreau să ieșim, să vorbim, că are de organizat/promovat un stand up comedy cu Toni Ionescu (Mârlanul) în Sibiu și nu știe unde să-l facă, îi lipsește locația, protocolul, cazarea pentru om. Se vaită că anul trecut Aqua Pub l-a dezamagit. Îi dau contactul de la Vintage Pub. Totodată mi s-a parut ciudat ca nu știe faptul ca aceasta este locația consacrată pentru stand up comedy în Sibiu.

Vrea să ne vedem să vorbim. Mă gândeam că despre promovare, parteneriat gen. Bun, ne vedem a doua zi pe lângă Billa de pe bdl. Victoriei. Îl întâmpin prietenește, și mergem la o cafea. Pe drum numai despre promovare în Vintage nu vorbește. Ci despre prietene, amante, aventuri sexuale, despre cât de fenomenal este el ca bărbat. Apoi schimbă placa, spune că este foarte afectat de evenimentul din Colectiv, mai ales că a scăpat ca prin urechile acului, pentru că facea backing vocals pentru formația Goodbye to Gravity, deci ar fi trebuit să fie acolo. Ascult, nu zic nimic.

Ajungem la cafea. Vorbește în continuare despre Colectiv. Spune din nou că este afectat (deși fața sa nu exprimă deloc empatie). Îmi arată cateva poze cu o fată în postură sexi, spune că este Teo Maftei cu care a avut o aventură romantică... Nu am cunoscut-o personal pe Teo, i-am văzut figura o singură dată la știri când i-a fost anunțat decesul și fără să am ochelarii pe nas. Ascult, privesc, nu zic nimic.

Vorbește mult Sabin, alambicat, halucinant, abia țin pasul. Aruncă în joc multe poze, detalii, relații, numere de telefon și nume de persoane. Cunoaște pe toată lumea și este panaceul auto-proclamat al informațiilor privind tot ce s-a petrecut la Colectiv. Ascult, privesc, nu zic nimic.
În poză Andrei Zamfir (Days of Confusion) și Alex Pascu (Goodbye to Gravity).
Sabin mi-a aratat acestă poză susținînd ca el este acolo stând pe iarbă lângă Alex.


Si iată lovitura de grație: îmi spune că vrea să strângă bani pentru Andrei Găluț, vocalistul de la Goodbye to Gravity și să-i înmâneze personal. Că este scârbit de poveștile fundațiilor, și de faptul că banii ajung cu întârziere sau deloc la supraviețuitori. Îi propun să intre în direct la radio și să spună toate lucrurile pe care mi le-a spus mie, frumos, cu nume și prenume. Bate în retragere, mimează modestia.

Părăsim cafeneaua, și Sabin continuă să vorbească. S-a prins că nu m-au impresionat poveștile macho de mai devreme, și o dă cu loialitatea și dragostea. Zice că este prieten cu Hell's Angels Sibiu. În sfărșit, la finalul ''întâlnirii de afaceri'' vorbim și de promo pentru Toni... Rămâne să-i dau un răspuns a doua zi.

Ajung acasă. Mă doare capul. Încep verificarea de rutină, chestie pe care o fac în cazul tuturor potențialilor parteneri. Și adevărul iese la iveală, în mod natural, facil...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu