vineri, 19 februarie 2016

Frunzaverde acuzat ca ar conduce mafia din CARAȘ SEVERIN

Candidatul independent din partea Societății Civile la Primăria REȘIȚA a lansat la emisiunea ROMANIA CURATĂ de la INTERNATIONAL RADIO DEUTSCHLAND acuze fără precedent la adresa lui SORIN FRUNZĂVERDE , omul care face și desface tot în județul Caraș Severin.
Dan Dima spune că deține documente potrivit cărora asupra copiilor aflați în orfelinatele din orașul de pe Bârzava se practică de la bătaie și tortură fizică și până la traficarea lor un întreg arsenal de acte ce într-o țară normală ar fi declanșat anchete ample.
Mai mult, Dima a povestit cum liderii locali, sunt în totalitate supușii mafiotului local și că la Reșița există o grupare infracțională foarte bine organizată.
 Este o mafie bine organizată, gestionată și condusă de Frunzăverde. E transpartinică, la Reșita toate partidele îi sunt supuse acestui individ. Dețin documente prin care pot dovedi tot ceea ce spun, documente pe care le voi depune doar în brațele doamnei Codruța Kovesi, spune candidatul.
Mi s-a propus să candidez, mi s-a spus clar că nu contează ce și cum se votează la Reșița crezându-mă fraierul perfect, fraierul de fațadă. Mi-au spus că voi ieși primar indiferent de voturile oamenilor din Reșița. Voi candida , însă nu pe sprijinul politicienilor locali, ci pentru oameni. I-am lăsat să văd ce se ascunde în mafia cărășeană, am strâns documente, am strâns ușor ușor probe , dar vă spun că voi candida independent. Nu am nevoie de sprijinul acestor mafioți, a declarat Dima.
Timp de peste 45 de minute, acuzele grave la adresa lui Furnzăverde, combinațiile cu presa locală, care este total supusă acestuia, modul în care s-au furat fondurile europene, cheltuielile publice în interes privat și de grup au fost explicate de Dan Dima.
Nu am întânit niciodată o asemenea caracatiță în toată activitatea mea de zeci de ani din Franța!- a afirmat Dan Dima.
Dezvăluirile lui Dima vor continua, iar postul nostru de radio a trimis deja o echipă de investigatori în zonă pentru a strânge probe pro și contra celor susținute de Dima. 
Există informații NATO, potrivit cărora Frunzăverde s-ar afla printre cei care au devalizat depozitele de muniții ale armatei prin vânzări de armament. Informațiile sunt neconfirmate oficial, însă inspectorii NATO par să confirme că depozitele militare românești sunt aproape goale, deși pe acte ele figurează ca sunt pline cu armament. Vă reamintim că de curând mafiotl cărășean a fost candidat la doi ani cu suspendare, el invocând faptul că ar fi foarte bolnav. Dima spune însă că totul e o minciună și că Frunzăverde este mai sănătos ca niciodată. Cu toate că atât el cât și omul său de încredere, vicepreședintele CJ CARAȘ sunt condamnați,  el cappo di tutti capi continuă șă conducă județul din penumbră.Toți candidații, dar toți, sunt oamenii lui Frunzăverde. Toți merg la el să-și ia lumină. Se întâlnesc în locuri izolate, în amplasamente mereu ferite de reșițeni, am fost și eu pe acolo și am înțeles repede cum se trag sforile de către acest păpușar-ne-a declarat Dan Dima.
Este pentru prima data în istoria ultimilor 26 de ani când cineva din Reșița are curajul să vorbească deschis despre mafia locală de acolo.




Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu