joi, 25 iunie 2015

PAS CU PAS SPRE MAREA TRADARE


Numirea UNGUENTULUI la SIE, inițiată de robotul de la Cotroceni ar putea fi o eroare de soft.

Este pentru prima data când simt ca am luat teapa ca elector disciplinat ce am fost in noiembrie....2014. Am votat în
ultimii 25 de ani cu Ion Ratiu, Emil Constantinescu, Crin Antonescu. In primul tur din 2014 nu am votat ca nu aveam cu cine, dar in turul 2 am vrut sa scap de plagiatorul lovit la genunchi si singura varianta pe sistem biblic- partea nasoala cu geneza ADAM la rubrica matrimoniale, votând cu Robotul în speranța ca i se vor arde circuitele mai repede si vom avea anticipate.  De fapt nu m-am prins ca votam cu pescuitorul de basisti in ape tulburi, chiar ma gândeam ca e imposibil ca basistii sa fie de fapt cei care și-au luat tara înapoi, lăsându-mă pe mine antibasistul si antipontistul fără de tara. De aceea poate ar fi mai bine să renunț la a mai fi roman, măcar in acte....astfel incit sa nu fiu de aceeași cetățenie cu trădătorii, cu hoții și cu oligofrenii de la butoane....Oricum în timp ce ăia și-au lua tara înapoi, noi, ceilalți am cam rămas fără ea....

Alex Oprea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu