miercuri, 13 ianuarie 2016

Un REVOLUTIONAR acuză STATUL ROMÂN DE TENTATIVĂ DE OMOR! Adrian Sanda-artizanul genocidului?!

Către,
SSPR-în atenția d-lui secretar de stat Sanda Adrian
Subsemnatul Hodorog Ion domiciliat în Târgoviște,str.Petru Cercel nr.39, dizident din 1974, aflat pe lista nr. 2(783persoane) la poziția 316 cu rol determinant.Vă informez că încep procesul împotriva Statului Român ,în care veți fi citat pentru tentativă de omor.
Motivul: ați refuzat să faceți protocol cu Casa de Asigurări de Sănătate Dâmbovița ,iar aceasta a refuzat să îmi dea medicamentele de care depinde viața mea.Sunt independent de insulină.Nu am nimic personal cu dvs. dar instanța va hotărî. Nu am nici o sursă de venit .
Procesul nu va avea loc în România, părăsesc țara întrucât în instanțele din România nu putem avea un proces echitabil.
Cu respect.
13.01.2016 Hodorog Ion

Cine este Ioan Hodorog? 

Revoluționar incontestabil al Revoluției din 1989, Ioan Hodorog a fost unul dintre cei care și-au manifestat opoziția față de regimul comunist încă din anii 70. Este de meserie fotoreporter, și zeci de ani este cel care a produs ilustrate și cărți poștale despre frumusețile României. Pictorialele sale au făcut înconjurul lumii, iar vederile produse de acesta erau într-o vreme renumite. Astăzi, Ion Hodorog este extrem de bolnav, iar statul român a înțeles să-l sprijine să scape de boală prin mecanismul deveni clasic deja, al uciderii prin anularea oricărei forme de subzistență. Deși Constituția ar garanta dreptul la sănătate oricărui cetățean român, dezavantajul lui este că fiind revoluționar, el nu beneficiază de nici o formă de protecție, inclusiv de protecție de sănătate. Casa de Asigurări de Sănătate Dânbovița l-a tratat cam așa:

 

-Dinstinsii mei colegi azi am fost umilit din nou .Am diabet dapendent de insulina si alte boli si am constatat ca nu sunt revolutionar sunt sters din banca de date a CASS -Dambovita si Casa judeteana de pensi medicu de familie mia comunicat ca imi face reteta dar nu este validata de casa,am fost la doamna director Sandu Nina si mia comunicat ca nu sun asigurat intrucit casa de pensi a retras acest drept.Recunosc ca in ultima perioada am cumparat medicamentele chiar si de diabet dupa o altercatie cu o asistenta.Foarte interesant la diabet cardu a mers la reteta lund din programul diabet dar tasta revolutionari dar la medicul de familie pa. Am sunat la Casa de Pensi DB. secretara mia dat undeva ,acea doamna a spus sunteti in plata ....NU CE PLATA SI MIA INCHIS TELEFONU DECI PUTEM MURI DOMNILOR HOTI-

Ioan Hodorog este desemnat Luptător cu Rol Determinant al Revoluției din 1989. Adică un titlu prin care în mod normal ar trebui să beneficieze de o mică sumă de bani lunară din partea Statului. Problema este că onor KLAUS JOHANNIS a întârziat neverosimil de mult semnarea decretului pentru acest titlu, astfel că omul este supus unei morți lente din lipsa de medicamente. Acum două seri , într-o emisiune difuzată de INTERNATIONAL RADIO, Ioan Hodorog a anunțat că nu mai dorește să fie cetățean al României, țară pe care a servit-o zeci de ani și care astăzi înseamnă pentru el moartea. Nu vreau nici să mai fiu îngropat în pământ românesc! , a declarat eroul Ion Hodorog în direct la emisiunea ROMÂNIA CURATĂ.
O mare parte din vină o poartă însă și Guvernul Cioloș, deoarece reprezentantul acestuia în relația cu eroii româniei ( nu doar cei de la Revoluție!), Adrian Sanda, moștenit de Cioloș de la Ponta, nu a încheiat protocol cu CASA NAȚIONALĂ DE ASIGURĂRI, astfel încât peste 3000 de eroi, revoluționari, foști deținuți politici, nu vor beneficia de asigurări de sănătate, exact la vârsta când acești oameni au nevoie de tratamente.   Acest protocol este obligatoriu, deoarece în legea specială a acestora este stipulat că Statul va suporta asigurările de sănătate pentru aceste persoane. Iată ce scrie pe pagina sa de face book, Ion Hodorog:
-Stimati colegi astazi am sunat la CANCELARIA ORDINELOR si am comunicat situatia mea un revolutionar determinand,bolnav de diabet si alte boli dependent de insulina in care Statul Roman PRIN INSTITUTIILE SALE REFUZA SA ASIGURE MACAR INSULINA DE CARE DEPINDE VIATA MEA.Din discutii a rezultat ca lista a doua a ajuns pe 14 decembrie la cancelarie si nu pe 12 noiembrie, am informat ca 3 colegi din Targoviste din lista au decedat si voi urma eu din lipsa de medicamente,Stiu nu sunt singurul, dar frica de a ramine fara indemnizatie va face sa ........... Nu doresc sa jignesc ,dar eu sunt dizident si va trebui sa dau un exemplu.In consecinta au refuzat sa aprobe darea insulinei.Un domn a spus daca mori fa un act notarial ca indemnizatia sa o primesc eu.Cu respect doamnelor si domnilor.Rusine domnilor din SRI,DNA,Guvernanti si onorat Parlamentari eu am cerut doar insulina rusine.Unde este presa,televiziunea rusine spuneti ca avem drepturi ,ce drepturi ,suntem asasinati si poporul tace.HTI-
INTERNATIONAL RADIO DEUTSCHLAND se va alătura demersului acestui domn în acțiunea penală pe care dânsul o va adresa Parchetelor din România,și va furniza toate datele necesare în dovedirea faptelor pe care statul român le comite împotriva unei întregi categorii sociale așa cum ea este definită prin Legea nr 341 din 2004. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu